سوم خرداد از مهم ترین وقایع در طول تاریخ اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام بابیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران است، گفت: سوم خرداد از مهم ترین وقایع در طول تاریخ اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

حجت الاسلام احمد قادری کامروا، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و ما همیشه در همه عرصه ها نباید به تجهیزات نظامی خود برای رسیدن به اهداف متکی باشیم زیرا بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه ها ی معنویت و یاد خداوند و امداد الهی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران است و این مردم غیور و همیشه قهرمان مشتی از خاک ایران را نگذاشتند به دست دشمن بیفتد و با مقاومت ۵۷۸روزه نیروهای نظامی ،بسیج و مردم غیور ایران نشانگر از اعتقاد مردم به نظام و رهبر عزیزمان بود.

قادری کامروا یادآورشد: امروزه دشمن ما با رجزخوانی های کور از گزینه نظامی سخن می گوید در حالی که آن ها در این مدت پی برده اند که با قدرت نظامی نمی توانند در برابر ایمان مردم مقاوم کشورمان صف آرایی کنند.

ارسال نظرات