به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

سوم خرداد نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان در پیامی ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان ، سوم خرداد را نمادی غرور انگیر و به یادمانی از مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان، در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه آحاد مردم شریف شهرستان لردگان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم              

خرمشهر را خدا آزاد کرد

امام خمینی (ره)

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد گردد.

تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.

اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی را مدیون خون شهدایی هستیم که با دستان خالی در عملیاتی تاریخ ساز خرمشهر عزیز را از چنگال بعثی ها آزاد کردند و عزت و اقتدار را به کشور بازگرداندند، آزادی خرمشهر امید و انگیزه ای شد برای رزمندگان اسلام تا در نبرد حق بر علیه باطل پیروز شوند و قطعا خرمشهرهای زیادی در راه است زیرا نبرد حق بر علیه باطل همچنان وجود دارد و شهادت پاسدار عزیز شهید حسن صیاد خدائی در همان مسیر حق و برای عزت ایران اسلامی بود و قطعا انتقام سختی در راه خواهد بود.

 

اینجانب به نوبه خود و از طرف پرسنل سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان  حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان مسیر جنگ و جهاد و همه ملت ایران و به خصوص مردم  شریف شهرستان لردگان تبریک عرض می‌ کنم و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهیدانی که دراین راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد، درود می فرستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار