نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خرمشهر امروز ما اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد، گفت: امروز همه باید رزمنده میدان اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سوم خرداد روز مقامت، ایثار و پیروزی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: امروز خرمشهر ما خرمشهر اقتصادی است.

وی با اشاره به جسارت و شجاعت دولت در حرکت اصلاحات اقتصادی به نفع مردم علی رغم اظهار عجز دیگران برای انجام این کار بزرگ، تأکید کرد: امروز همه باید رزمنده میدان اقتصادی باشیم و همه تبعاتش را به جان بخریم و مشکلاتش را تحمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، تحقق فتح خرمشهر اقتصادی را در گرو حضور همگان در میدان و جهاد تبیین دانست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و  با اشاره به حضور دشمنان در صحنه با استفاده از همه امکانات ازجمله رسانه ، اظهار کرد: چرا دشمن و رسانه های بیگانه باشند و رساتر از انقلابیون و خرمشهری ها باشند؟ چرا آنها سرنوشت ساز باشند و ما نظاره گر و ساکت؟ این خرمشهر اقتصادی ایجاد نمی کند.

وی بر ضرورت همراهی همگانی برای فتح خرمشهر اقتصادی تأکید کرد.

گفتنی است؛ تجلیل از سه خانواده شهید و 3 رزمنده یادگار عملیات بیت المقدس به نیابت از خانواده های شهدا ایثارگران و جانبازان آزادسازی خرمشهر قهرمان در پایان این مراسم انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار