خبرهای داغ:

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در سمنان برگزار شد+عکس

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در سمنان با حضور گردان های بسیج بیت المقدس و کوثر این شهرستان در اردوگاه قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۲۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در سمنان اظهار داشت: بنابه فرموده مقام‌معظم رهبری که بارها و بارها تاکید کردند ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست است و در جایی دیگر فرمودند رژیم اشغالگر قدس ۲۵سال آینده را نخواهد دید، مجموعه گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان سمنان با حفظ آمادگی کامل سازماندهی و انسجام بسیار کامل تمرینات خود را انجام می دهند و آمادگی برای مقابله هر گونه تهدید دشمنان را دارند.
وی افزود: در همین راستا لازم است تمرینات بصورت چشمگیری انجام شود تا هم به مردم خودمان امید بدهد که سربازان انقلاب و نظام در قالب بسیجی آماده برای هر گونه خدمت رسانی به مردم هستند و هم این پیام را به دشمن مخابره کنند که کور خوانده اند اگر فکر می کنند می توانند با یکسری اقدامات مذبوحانه به این انقلاب و نظام خدشه ای وارد کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان بیان کرد: گردان های بیت المقدس و کوثر شهرستان سمنان در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲؛ سه قالب تمرینی برای حفظ آمادگی و انسجام داشتند.
سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه گردانها هر کدام از گردان های دسته ای محله محور تشکیل شده اند، گفت: این گردان ها سه ماموریت امدادی، امنیتی و دفاعی دارند.
وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند و با هرموضوعی به دنبال این است که دستاویزی ایجاد کند و به دست عناصر خودفروخته و فریب خورده خود در کشور نظم و امنیت شهرهای کشور را بر هم بزنند که نمونه آنها را در سالهای گذشته شاهد بوده ایم.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: بنابراین گردان‌های بسیج آمادگی کامل برای ورود به این صحنه ها نیز دارند.
سرهنگ عبداللهی بیان کرد: یکی دیگر از موارد آمادگی دفاعی است برای زمانهایی که دشمن قصد حمله مسلحانه دارد همچون هشت سال دفاع مقدس که سربازان نظام و انقلاب و بسیجیان سلحشور این مرز و بوم جلوی دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه عرض اندام به آنها ندادند.

 

وی گفت: گردانهای بسیج شهرستان سمنان در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ به صورت متمرکز برای این سه ماموریت تمرین کردند و آمادگی خود را نشان دادند و آماده هر گونه خدمت رسانی به انقلاب و نظام هستند.
وی اظهار داشت: مجموعه های بسیج که در قالب گردان ها سازماندهی می‌شوند در عرصه های مختلف همواره آماده و حاضر بوده و هستند که نمونه آن را در دوران شیوع کرونا از تهیه و تولید ماسک و موادضدعفونی کننده تا توزیع بسته های معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و کمک به کادر درمان و تغسیل و تدفین فوتی های ناشی از ابتلا به کرونه و دیگر عرصه ها شاهد و ناظر بودیم که چگونه بسیج در این عرصه نیز با نیروهای جهادگر بسیجی خود درخشید و در راستای خدمت به مردم لحظه ای غفلت و کوتاهی نکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها