به مناسبت رحلت آیت الله استاد فاطمی نیا صادر شد؛

اطلاعیه سازمان بسيج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ

سازمان بسيج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ به مناسبت رحلت جانگداز استاد اخلاق حضرت آیت الله استاد فاطمی نیا، اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۳۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
اطلاعیه سازمان بسيج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سازمان بسيج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ به مناسبت رحلت جانگداز استاد اخلاق حضرت آیت الله استاد فاطمی نیا، اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی، جامع منقول و معقول، استاد مسلم اخلاق حضرت آیت الله استاد فاطمی نیا، بار دیگر غم و اندوهی شگرف در جان تهران انداخت.

ایشان سالهای متمادی با بیان شیوا و عمیق و عالمانه ضمن تبیین معارف دینی با خرافات و عوامگرایی مبارزه کرد و بر فهم درست دین از منابع اصیل دینی که بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به کلام ایشان را جوانان رقم می زدند تاکید داشت.

این روحانی بصير و انقلابی، پژوهشگری بی بدیل و در عرصه کتاب‌شناسی و تحقیق از متون علمی، از شخصیت‌های شاخص جهان اسلام به شمار می رفت و آثار قلمی و زبانی ایشان تا مدت ها بر جان جوانان و جویندگان حقیقت جاری خواهد بود.

سازمان بسيج اساتید،طلاب و روحانیون تهران این ضایعه جبران ناپذیر را به حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه های علمیه و تمام ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند منان علو درجات را مسألت دارد.

ارسال نظرات