خبرهای داغ:

رسالت جمعیت هلال احمر خدمت به مردم در حوادث و بلایا طبیعی و غیرطبیعی

شاهرود_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در شاهرود گفت: رسالت جمعیت هلال احمر خدمت به مردم در حوادث و بلایا طبیعی و غیرطبیعی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۴۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج، ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در حاشیه برگزاری مانور استانی امداد و نجات هلال احمر در مجموعه تفریحی آبشار شاهرود با تبریک یک قرن فعالیت هلال احمر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم هلال احمر ایجاد آرامش و کمک به حوادث طبیعی و غیر طبیعی است که مردم را دچار مشکل می‌کند، افزود: در دوران کرونا نیز داوطلبان و مجموعه هلال احمر کمک بسزایی کرد.
او با اشاره به اینکه برای خدمات مطلوب‌تر نیاز به آموزش است، گفت: مانور‌های اینچنینی دارد در راستای ارتقا توان و ارزیابی نیرو‌ها و رفع نواقص و جبران آن است.
ریواده با تشکر از فعالیت‌های انجام شده در هفته هلال احمر در سطح استان، اظهار کرد: امروز در شهرستان شاهرود عملیات‌های مانوری در حال انجام است و این مانور در این شهرستان با وجود گردشگران زیاد و جاده‌های متعدد لازم و این عملیات‌ها کمک به سطح آمادگی همکاران در مجموعه هلال احمر شهرستان و استان دارد و از فرمانداری شهرستان که به ماموریت‌های هلال احمر کمک می‌کنند تشکر می‌کنم.
در این رزمایش استانی بیش از هفت گروه امداد و نجات هلال احمر در مانور عملیاتی امداد و نجات شرکت و علاوه بر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، ریاست جمعیت هلال احمر استان و شهرستان و مسئولین استانی و شهرستانی نیز از این مانور بازدید و از آمادگی جمعیت هلال احمر تقدیر کردند.
۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه هفته صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری و فعالیت‌های متنوعی در این هفته در سطح استان و شهرستان انجام شده است.

عکاس: امیرحسین اصغری
ارسال نظرات
پر بیننده ها