فرمانده سپاه رامسر:

مردم با هوشیاری خود مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شوند

فرمانده سپاه رامسر گفت: دشمن با فعالیت‌های رسانه‌ای و مطالب دروغ در فضای مجازی سعی در نا امیدی مردم دارد، اما مردم با هوشیاری خود مانع دسیسه‌های دشمن می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۱۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

مردم با هوشیاری خود مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم با روحیه جهادی و انقلابی در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد گفت: سپاه و بسیج با هم افزایی با نهاد‌ها در عرصه‌های عمرانی، آبادانی، سلامت و ورزش خدمات ارزشمندی انجام داده است.

وی افزود: ۱۶۰ گروه جهادی در شهرستان رامسر ساماندهی و با توجه به نیاز‌ها و حوادث در قالب گروه‌های جهادی و کمک مومنانه به افراد نیازمند فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: سالگرد شهدای خان طومان، یادواره شهدای مقاومت لشکر ۲۵ کربلا و شهدای دفاع مقدس با حضور آحاد مردم و ملت شهید پرور در گلزار شهدای بهشت زینبیه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر گفت: با ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه و هوشیار دسیسه‌های دشمن نقش بر آب شد و با دشمنی آمریکا شاهد ایجاد اختلاف بین کشور‌های مسلمان و جنگ‌های نیابتی با گروه‌های تروریستی هستیم که با همت مردم و ساماندهی نیرو‌های نظامی و انتظامی امنیت برقرار است.

مردم با هوشیاری خود مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شوند
سرهنگ خمسیه با اشاره به اینکه سامانه‌های موشکی بعنوان قدرت دفاعی کشور اقتدار آفرین است خاطر نشان کرد: خیلی از کشور‌ها با الگو گیری از قدرت دفاعی ایران توانستند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: رزمایش شهید رزاقی در قالب گردان‌های بسیج، بیت المقدس و گردان کوثر در مناطق سرزمینی مشخص برگزار میشود تا در برابر تهدیدات دشمنان آمادگی داشته باشیم.

فرمانده سپاه رامسر گفت: حضور بسیج اقتدار و سبب امید آفرینی برای مردم و ترسی در دل دشمنان است که با عزت و هم افزایی با دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ایجاد امنیت در شهرستان مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

سرهنگ خمسیه افزود: در هفته مقاومت، سوم خرداد عملیات بیت المقدس درآزاد سازی خرمشهر بواسطه نیت پاک و هدف‌های ارزشمند رزمندگان در جنگ با کفر و امداد غیبی را شاهد بودیم که فتح خرمشهر با مقاومت و ایستادگی مردم خوزستان انجام شد.

وی گفت: در سالروز آزاد سازی خرمشهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری قدم‌های مناسبی جهت قدر شناسی از رزمندگان و تبیین اهداف و ارزش‌های اسلامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: در سالگرد امام خمینی مراسماتی برگزار و عاشقان امام به حرم مطهر اعزام خواهند شد.

وی افزود: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در نهضت انقلابیون و پیروزی انقلاب اسلامی است و باید برنامه مناسبی داشته باشیم.

وی گفت: شهرستان رامسر کارنامه درخشانی در حفاظت و صیانت از ارزش‌های اسلامی دارد و بواسطه حضور منافقین و گروهک‌ها درگیری انجام میشد که رزمندگان عزیز در جنگل‌های دالخانی بواسطه درگیری با منافقین شهید شدند.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: در شهرستان رامسر ۱۷ شهید ترور داریم که در مناطق عملیاتی شهید شدند و یادواره شهدای دالخانی در روز ۲۶خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهدا گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و نقش و باید ارزش شان برای نسل‌های جدید تبیین شود.

وی گفت: دشمن با فعالیت‌های رسانه‌ای و مطالب دروغ در فضای مجازی سعی در نا امیدی مردم دارد که باید هوشیار باشیم و جهاد تبیین و آگاه سازی در عرصه‌های مختلف انجام شود تا اخبار و تحلیل‌های درست منتشر شود.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی با حجمه‌های گسترده و مطالب دروغین سعی در ایجاد یاس و نا امیدی بین مردم دارد و برخی افراد داخلی از روی جهالت در مسیر اهداف دشمن قدم برمیدارند که باید در رفتار خود تجدید نظر کنند و پیشنهاد و انتقاد سازنده داشته باشند.

وی افزود: مطالبه درست از مسئولین در راستای خدمت رسانی بهتر و عدالت اجتماعی یکی از اصلی‌ترین کار رسانه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار