خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین؛

خدمت رسانی جهادگران قزوین در ۶۴۰ عرصه

سرهنگ حسینیانی عنوان کرد: با همراهی جهادگران فاطمی بسیج سازندگی استان قزوین و با فرماندهی سردار فرماندهی سپاه استان و حضور جهادگران عزیز، بالغ بر۶۴۰ عرصه و برنامه اجرایی، اجرا خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۷۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیرعلی حسینیانی، مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در بازدید از پروژه شبکه انتقال آب شرب روستای کامان ضمن تبریک دهه رزمایش جهادگران فاطمی، در سطح استان قزوین و میهن اسلامی به مناسبت سالروز فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت.

سرهنگ حسینیانی عنوان کرد: در این دهه که از ۱۷ اردیبهشت‌ماه شروع شده و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، با همراهی جهادگران فاطمی بسیج سازندگی استان قزوین و با فرماندهی سردار فرماندهی سپاه استان و حضور جهادگران عزیز، بالغ بر۶۴۰ عرصه و برنامه اجرایی، اجرا خواهیم کرد.

وی توضیح داد: این عرصه ها در حوزه‌های خدمات‌رسانی به ولی‌نعمتان بسیج آبرسانی آب شرب، بسیج آبرسانی کشاورزی و همچنین تعمیر و احداث مسکن ولی‌نعمتان، پروژه های بهداشت و درمان، پروژه‌های فرهنگی و پروژه‌های عمرانی را انشاالله در این دهه اجرا خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در پایان گفت: این خدمات ادامه‌دار است و این طور نیست که ما در یک دهه متوقف بشویم. مهمترین بخش برنامه، برگزاری رزمایش است تا به مردم اعلام کنیم که فرزندان شما در گروه های جهادی بسیج دارند این خدمات را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار