نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در ایرانشهر افتتاح شد

در سومین روز از هفته سلامت با عنوان«سلامت ، تغذیه و گروههای در معرض خطر » نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در پارک شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر افتتاح شد .
کد خبر: ۹۴۳۱۲۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، در سومین روز از هفته سلامت با عنوان« سلامت، تغذیه و گروههای در معرض خطر» نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت با حضور فرماندار، امام جمعه ،معاون سیاسی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه در پارک شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر افتتاح شد .

دراین نمایشگاه ارگانها و سازمانهای آب و فاضلاب ، بهزیستی ، شبکه دامپزشکی، محیط زیست، آموزشگاه بهورزی، واحدهای کارشناسی مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر، معاونت درمان، هلال احمر، فوریت های پزشکی، سازمان انتقال خون و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با تجهیز غرفه به هماهنگی بین بخشی در ارتقاء سلامت جامعه، جلوه ای ویژه بخشیدند .

دکتر شعبانی فرماندار شهرستان ایرانشهر در حاشیه این نمایشگاه ضمن تشکر از دست اندرکاران راه اندازی این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه ابزار مناسبی در بحث آموزش و ایجاد فرهنگ بهداشتی است که از ضروریات جامعه می باشد و خواستار تسری آموزش بهداشت در همه ابعاد روحی ، جسمی و اجتماعی در سطح شهرستان شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار