خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان نی ریز:

محرومیت زدایی اوج اخلاص در کار جهادی

فرمانده سپاه شهرستان نی ریز گفت: امروز عرصه خدمات و محرومیت زدایی اوج اخلاص در کاری جهادی و از اولویت‌های بسیج است.
کد خبر: ۹۴۳۰۹۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ غلامرضا شعبانی نیا در همایش جهادگران فاطمی و تجلیل از فعالان جهادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان نی ریز که به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نی ریز در سپاه برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا كه می خواهیم مقابل تحریم های اقتصادی دشمنان نه بگوییم ایستادگی، صبر و مقاومت در بحران اقتصادی جهاد كبیر است.

وی با بیان اینكه سازمان بسیج اقتضایی بوده و نظامی صِرف نیست اظهار داشت: تبلور خدمات این سازمان در دوران دفاع مقدس مساله بسیج بوده است.
فرمانده سپاه شهرستان نی ریز ادامه داد: همانگونه که حضرت امام (ره) می فرمایند اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم دشمنان و جهانخواران از آن کشور دور والا هر لحظه باید منتظر حادثه ای بود، بسیجیان بالاترین آمار شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان را به خود اختصاص داده اند در حالیكه كمترین اسیر را قشر بسیج و سپاه داشته ایم.
وی تاكید كرد: از همان روزی كه بسیج جهاد را آغاز كرده همچنان این فعالیت های جهادی ادامه دارد و تمام شدنی نیست و همه این ها نشأت گرفته از تفکر بسیجی می باشد که بنیانگذار کبیر و معمار این انقلاب از خود به یادگار گذاشته اند .

وی گفت: امروز در هر عرصه ای كه كار و تلاش شبانه روزی و خالصانه و از طرفی توطئه دشمن باشد از آن به عنوان كار جهادی یاد می شود.

شعبانی نیا اظهار داشت: بسیج امروز خالصانه، بدون چشم داشت و بی منت عرصه های مختلفی برای فعالیت بسیجیان فراهم كرده است.

شعبانی نیا گفت: اینكه جهادگران با ابزار و امكانات خود در گروه های جهادی به خدمت رسانی مشغول هستند اینگونه ارتش الهی در هیچ جای كشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها