نظارت جدی ستاد تنظیم بازار بر عرضه کالاهای اساسی، در شهرستان ری

گشت نظارت بر بازار توزیع اقلام اساسی با هدف جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی، در شهرستان ری اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۹۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ری؛ اعضای کارگروه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان ری بمنظور برقراری آرامش در بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی از قبیل روغن، قند، شکر و ...، جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه ، از فروشگاه های شهرستان ری  بازدید کردند.

 در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی از قبیل روغن، قند،شکر،ماکارونی و ...، بازرسان بخشداری مرکزی ری بهمراه بازرسان جهاد کشاورزی و اداره صمت شهرستان ، بمنظور برقرای آرامش در بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز ، جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی، از فروشگاه ها و عمده فروشان سطح شهرستان ری بازدید کردند.

نکته حائز اهمیت این بازدید مشترک ، وجود اقلام اساسی روغن و ماکارونی با قیمت قدیم و جدید در اکثر فروشگاه های بزرگ و عمده فروشی های سطح شهرستان ری بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار