به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

فینال و اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویان استان زنجان برگزار می شود

زنجان_به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ،فینال و اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویان این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۲۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

علیرضا جراحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه های استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ،فینال و اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویان این استان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می شود.

 

فینال و اختتامیه مسابقات مناظرات دانشجویان استان زنجان برگزار می شود

وی با بیان اینکه فصل اول این مناظرات بصورت لیگ با حضور ۱۳ تیم دانشجویی در بهمن ماه سال گذشته با محوریت برگزار شد،افزود:این مهم با محوریت مناظرات معرفتی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد‌.

 

 

وی با بیان اینکه فصل دوم این مسابقات عصر امروز با حضور ۲۴ تیم در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با محوریت موضوعات سیاسی و اقتصادی برگزار می شود،تصریح کرد:پس از برگزاری مراحل مختلف این دوره از مسابقات و حضور پرشور دانشجویان از دانشگاه های مختلف استان، مناظره فینال بین گروه دیالمه از دانشگاه علوم پزشکی و گروه دها از دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

 

 

جراحی در پایان هدف از اجرای این برنامه را ایجاد فرهنگ گفت وگو در فضای دانشگاهی دانست و یادآور شد:مناظرات مذکور روز شنبه ۱۷اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در محل سالن اجلاس روزبه دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود‌.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار