سیوستان در روستاهای سیستان کلید خواهد خورد

رجائی گفت:فیلم داستانی بلند«سیوستان» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و تهیه‌کنندگی محسن رجائی پس از گذراندن بیش از ۳ ماه پیش تولید، 22 اردیبهشت ماه در روستاهای سیستان در کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۶۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶

محسن رجائی، مسئول هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار داشت: فیلم داستانی بلند«سیوستان» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و تهیه‌کنندگی محسن رجائی و با عنایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از گذراندن بیش از ۳ ماه پیش تولید، در روستاهای سیستان در ۱۴۰۱/۲/۲۲ کلید خواهد خورد.

وی گفت: «سیوستان» درامی تاریخی است که به اولین قیام برای خونخواهی امام حسین توسط مردمان سیستان اشاره میکند و به دلیل نوع فیلمنامه آن یکی از پرهزینه‌ترین پیش‌تولیدها را بین فیلم‌های استان داشته است.

این مسئول ادامه داد: مهرداد درگی کارگردان «سیوستان» از سال ۱۳۸۹ بازیگری و کارگردانی در تئاتر و سینما را آغاز کرده و پس از ساخت چندین فیلم کوتاه، این اولین تجربه فیلم بلند وی است که محسن رجائی آن را تهیه‌ میکند و «حمید سلیمانی راد» بازیگر اهل زاهدان است که در فیلم «سیوستان» ایفای نقش اول را به عهده دارد.

ارسال نظرات