فرمانده هوانیروز:

اقتدار جمهوری اسلامی در نظام جهانی بی‌بدیل است

ساری-فرمانده هوانیروز گفت: امروز دکترین نظام جمهوری اسلامی اقتدار آفرین است و دشمن همواره از نام شهید شیرودی هراس و واهمه داشت و لرزه براندامشان می‌افتاد.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز در یادواره امروز سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» و ۴۱ شهید والامقام شیرود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ونظام جهانی به برکت خون شهیدان اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام جهانی بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

وی با اشاره به نابودی عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز دکترین نظام جمهوری اسلامی اقتدار آفرین است و دشمن همواره از نام شهید شیرودی هراس و واهمه داشت و لرزه براندامشان می‌افتاد.

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی در سیستم دکترین جهانی نباشد آن دکترین برهم می‌خورد و محور مقاومت برپایه نظام اسلامی شکل گرفته و شهدای ما ذوب در ولایت هستند.

سرتیپ قربانی برپایی یادواره شهدا را از مؤلفه‌های مهم جهاد تبیین است، افزود: هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی در هشت سال دوران دفاع مقدس انجام داد که یک معجزه محسوب می‌شود.

وی ولایت پذیری را ویژگی برجسته شهید شیرودی بیان کرد و گفت: شهید شیرودی و شهید کشوری در سه روز اول جنگ معجزه کردند و روزانه ۱۰۰ تانک از دشمن را منهدم می‌کردند و صدام متوجه شد که دستش به تهران نمی‌رسد.

فرمانده هوانیروز با اظهار اینکه همه ما سربازان ولایت هستیم و باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم بر لزوم تداوم راه شهیدان تاکید کرد.

در این همایش از کتاب و تندیس شهید شیرودی با حضور وزیر کشور رونمایی شد./دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار