خدمات جهادی جهادگران عرصه سلامت گروه های جهادی شهید مهدی عسگری و یاس فاطمی به مناسبت هفته کار و کارگر در دو نقطه از کرج

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: جهادگران عرصه سلامت گروه های جهادی شهید مهدی عسگری و یاس فاطمی به مناسبت هفته کار و کارگر خدمات خود را در دو نقطه از کرج به کارگران ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۸۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، جهادگران عرصه سلامت گروه های جهادی شهید عسگری و یاس فاطمی به مناسبت هفته کار و کارگر در دو نقطه از شهر کرج خدمات جهادی خود در حوزه پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، غربالگری سلامت ، متخصص زنان، پوست، اطفال، داخلی، چشم پزشکی، روانشناسی و مشاوره طب اسلامی و آموزش بهداشت و مشاوره های حقوقی و داروخانه را به کارگران البرزی و خانواده های آنان ارائه کردند.

مهندس دارایی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر و تبریک عید سعید فطر و هفته کارگر گفت: با هماهنگی به عمل آمده با گروه های جهادی یاس فاطمی و شهید مهدی عسگری تعداد ۱۹ یونیت دندانپزشکی و همچنین تعرفه های خدمات تخصصی پزشکی در مرکز فنی حرفه ای کرج میدان استاندارد و همچنین ورزشگاه امام خمینی رحمت الله های سه‌شنبه و چهارشنبه خدمات خود را به کارگران ارائه می‌کنند.

دارایی تصریح کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در تداوم خدمت به مردم به ویژه کارگران عزیز و زحمتکش کلیه خدمات صورت گرفته از ویزیت بیمار تا تحویل دارو به صورت کاملاً رایگان برای کارگران و خانواده‌های آنها در این دو مرکز صورت می‌پذیرد.

این مسئول با بیان اینکه این اردو ویژه کارگران است ، تصریح کرد: هدف ما این است که گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه کارگران حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی برداریم.

برای مشاهده ویدئو کلیک کنید.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار