همگانی کردن امید افزایی وخدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به همگانی کردن امید افزایی وخدمت‌رسانی برای تحقّق عدالت و پیشرفت، گفت: اتحاد بین گروه های جهادی در بحران ها نقطه عطفی در جریان سازی حرکت های مردمی و جهادی بود.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدارغلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در دیدار با گروه های جهادی لزوم انفاق و لزوم تعاون در بِرّ و تقوا و لزوم نفع رساندن به مردم و لزوم قیام به قسط را سرلوحه کارهای جهادی دانستندگفت: اتحاد بین گروه های جهادی در بحران ها بالاخص شیوع ویروس کرونا و سیل بلوچستان نقطه عطفی در جریان سازی حرکت های مردمی و جهادی بود و آرزوی سلامتی برای این عزیزان وخانواده هایشان ،توفیق خدمت بی منت به مردم و اجر همه جهادگران گمنام و بی نشان را در ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان مهمترین نقش کارگروه های تخصصی که ازصاحب نظران ، پیشکسوتان و نخبگان جهادی استان هستند را پیشنهاد راهکارهای تخصصی برای تحقق تدابیر ولایت و سیاست های مصوب اجلاس عمومی گروه های جهادی و بومی سازی فعالیت های جهادی با استفاده از ظرفیت های نهادهای انقلابی ، دولت مردمی و همچنین خیرین دانست.

وی در ادامه به لزوم نیازسنجی آموزشی شوراهای وگروه های جهادی جهت تقویت و رشد گروه ها در حوزه تخصصی هر کارگروه اشاره و از طرح ها و پیشنهادات فعالیت های مسئولین کارگروه ها تقدیر و تشکر ویژه داشت.

مسئول هدایت و پشتیبانی مجمع جهادگران استان در ادامه به وظایف قرارگاه های پهنه ای در استان و هماهنگی بین این قرارگاه ها با فرماندهان نواحی ،بسیج سازندگی و مجمع جهادگران جهت خدمت رسانی بهتر و استفاده از ظرفیت های سپاه پاسداران و مردم برای مردم را خواستار شد.

این مقام مسول در پایان به 27 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری از برنامه ریزی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی استان وپیشنهاد برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان توسط شوراهای جهادی شهرستان ها و مجمع جهادگران استان را به بسیج سازندگی استان اشاره نمود.

لازم به ذکر است در ابتدای نشست سرهنگ پاسدار آرمون مسئول حرکت های جهادی و دبیر مجمع جهادگران استان درخصوص اهداف برگزاری نشست ، سیاست گذاری ، مطالبه‌گری ، گفتمان سازی بین جهادگران و بصیرت‌ افزایی را از جمله محور های این جلسه دانست.

میثم فراهی مسئول مجمع جهادگران استان با بیان عملکرد مجمع جهادگران استان در برگزاری منظم جلسات مجمع ، کارگروه های تخصصی و موضوعی ، اردوهای طرح هجرت در نوروز 1401، پیگیری قانون شهدای خدمت (جهادگران)، برگزاری نشست های مطالبه گری متعدد با مسئولین دستگاه ها ونمایندگان استان در خصوص مشکلات گروه های جهادی از جمله فعالیت های راهبردی مجمع جهادگران استان سیستان وبلوچستان در دوماه گذشته اشاره نمود.

مهدی خوبانی مسئول کارگروه های تخصصی مجمع از روند بررسی و معرفی عزیزان کارگروه ها و تشکیل 15 کارگروه تخصصی و موضوعی با هم افزایی با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره استان ، آستان قدس رضوی نمایندگی استان ، جبهه مردمی محمد رسول الله ص اشاره و استفاده از ظرفیت کارگروه های تخصصی در راستای تدوین راهبردها وسیاستگذاری پیش نویس سند مجمع و همچنین مسائل و چالش های استان و آموزش به گروه های جهادی جهت تخصصی نمودن فعالیت های این گروه ها را از جمله مباحث این نشست بیان داشت.

 

در ادامه این نشست مسئولین کارگروه ها و قرارگاه های پهنه ای ضمن معرفی و بیان نکته نظرات در حوزه تخصصی خودشان موضوعات را مطرح و تشکیل جلسات کارگروه ها را بصورت منظم خواستار شدند.

ارسال نظرات