مسوول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌درناحیه‌بندرلنگه؛

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج اندیشه علامه شهید مرتضی مطهری است

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندر لنگه گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج و تبلیغ اندیشه استاد شهید علامه مطهری است.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر لنگه، حجت‌الاسلام حجت الاسلام عباس شمس در نشست خبری با خبرگزاری بسیج هرمزگان اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج و تبلیغ اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری است.
وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش به دو بال علمی و تربیتی نیاز دارد، عنوان کرد: مغزهای ناپاک و ناسالم اگر در ظرفی قرار گیرد، نمی‌تواند منشأ تربیت در جامعه شود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندر لنگه بیان کرد: از این رو انسان علاوه بر برخورداری از علم، باید تفکر توحیدی داشته باشد تا اخلاق و معنویت را در خود پرورش دهد و جامعه را به سوی تعالی هدایت نماید.
شمس با اشاره به ابزار و لوازم مورد نیاز جسم و روح سالم، خاطرنشان کرد: تفکر و تعقل، تهذیب نفس و عبادت از جمله ابزار مورد نیاز برای داشتن روح سالم به شمار می‌روند.
وی ادامه داد: تهذیب نفس اراده‌ها را سالم کرده و تعقل موجب تقویت تفکر شده و با توحیدی شدن عقل می‌توان انسان‌های الهی را تربیت نمود.
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندر لنگه با تاکید بر اینکه سعادت بشر در گرو علم همراه با تربیت و عمل است، افزود: تحقق این مهم در سایه داشتن نفس سالم است.
شمس تصریح کرد: انقلاب اسلامی درحال فراهم نمودن بستری است که به نام دولت اسلامی که زمینه‌ساز جامعه اسلامی و توحیدیکه مقدمه تمدن اسلامی است و منجر به طلوع خورشید عالم تاب ولایت گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بندر لنگه گفت: دیدار کارکنان با امامجمعه محترم شهرستان،دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهیدان والامقام، تجلیل از جهادگران علمی، تربیتی، بصیرتی و معرفتی، برگزاری محفل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه کتاب،شرکت کارکنان بصورت دسته جمعی در نماز جمعه،توزیع بسته های معیشتی در مناطق دور افتاده شهرستان، فعالیت گروههای جهادی،نشست‌های سیاسی و بصیرتی روشنگری جهاد تبیین از جمله این برنامه‌ها است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندر لنگه اظهار کرد: برگزاری مسابقات وبلاگ و مقاله‌نویسی، برپایی جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع آشنایی با آثارشهید مطهری و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های این هفته است.
شمس در ادامه با تبریک هفته کار و کارگر و نقش جامعه کارگری در تحقق انتخاب شعار سال، عنوان کرد: کار و کارگر در دین مبین اسلام از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.
وی با اشاره به دیگر عوامل موثر در تحقق شعار سال، تاکید کرد: ایجاد بستر فرهنگی، حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی‌رویه و بسترسازی برای صادرات کالا و تسهیل امور صادرات در گمرک این شهرستان زمینه را برای تحقق شعار سال و رونق تولید فراهم می‌آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار