مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ایلام:

فعالیت ۱۱۰۰ گروه جهادی در استان ایلام/ آبرسانی به ۱۲۸ روستای ایلام با ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار

سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه طرح های آبرسانی به ۱۲۸روستای استان ایلام با اعتباری نزدیک به ۵۰۷میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۱۰۰ گروه جهادی و و بیش از ۱۱ هزار نیروی جهادگر در ایلام فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ایلام، در نشست صمیمی فرمانده سپاه استان با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تبدیل جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی، این نهاد ناجوانمردانه ذبح شد و یک بال انقلاب شکست که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب جهاد با احیای بسیج سازندگی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ«علی ملک زاده» افزود: امروز بیش از دو دهه از عمر این نهاد می گذرد که شاهد خلق حماسه هایی ماندگار برای خدمت به مردم هستیم و جهادگران بی منت در کمترین زمان ممکن در خدمت مردم به ویژه در مناطق محروم در عرصه های مختلف در راستای محرومیت زدایی بوده اند.

وی یادآور شد: در استان ایلام قریب به ۱۱۰۰  گروه جهادی و و بیش از ۱۱ هزار نیروی جهادگر شامل خواهر و برادر  در راستای خدمت به قشر محروم جامعه فعالیت در مناطق محروم و روستایی فعالیت می کنند که حضور این گروه های جهادی نقش مهمی در راستای محرومیت زدایی در این مناطق داشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ایلام تصریح کرد: در قالب طرح های بسیج سازندگی، بیش از ۶ هزار فرصت شغلی  در قالب  مشاغل خانگی و‌ خُرد و بیش از ۵ هزار پروژه کوچک و‌ بزرگ در سطح استان در محروم ترین نقاط استان ایجاد شده است در حالی که هیچ پیمانکاری حاضر به فعالیت در این زمینه ها نبوده است.

ملک زاده بیان کرد: در نهضت کمک های مومنانه در ایام کرونا با تدبیر رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج پیش قراولان این امر بودند و در این راستا، بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار محروم جامعه و بیش از یک میلیون پرس غذای گرم نیز پخت و  در بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ایلام یادآور شد: همچنین در حال حاضر طرح های آبرسانی به  ۱۲۸روستای استان ایلام با اعتباری نزدیک به ۵۰۷میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بحث آبرسانی به مناطق محروم و روستایی اولویت اصلی کشور است، خاطرنشان کرد: همچنین در بحث آبرسانی به مزارع  توجه ویژه ای با حضور گروه های جهادی صورت گرفته است و  نزدیک به ۹۶ هزار نفر روز بحث اردوهای جهادی در سطح استان برگزار شده است.

ارسال نظرات