خبرهای داغ:

پیام سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛
کد خبر: ۹۴۲۹۳۲۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

پیام سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان کلاله ، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله ،مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر معلمان،مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری(ره)است.

اینجانب با تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلمان عزیز و گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید، بویژه استاد فرزانه ، شهید مرتضی مطهری (ره) هفته عقيدتي سياسي در سپاه وبسيج و گرامیداشت روز معلم را به تمامی بسیجیان ، معلمان و دبیران، اساتید و فرهنگیان ، مربيان سپاه و بسیج شهرستان کلاله تبریک عرض می نمایم.‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار