ساخت فیلم کوتاه " ننه خضیره " توسط فیلمساز جوان کهگیلویه و بویراحمدی

ننه خضیره عنوان فیلم تازه سعید کریمی از فیلمسازان جوان هم استانی می باشد که با موضوع ایثار و شهادت درحال تولید است.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۲۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

 فرهاد مصباح مدیر تولید این پروژه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، گفت : هرگز نباید از حماسه مقاومت یک ملت غافل شویم و یکی از خاطره‌انگیزترین رخدادهای نمایشی و هنری در تاریخ دفاع مقدس قضیه ننه خضیره در دوران مقدس بود.

وی بیام کرد: نمایش ما قصه زنی است که در سوسنگرد برای انتقام از کسانی که به عروس و خانوادهاش تجاوز کرده بودند، نانی را میپزد و درون آن زهر میریزد و عراقی ها مجبورش میکنند از نانی که پخته بخورد و او هم برای اینکه شک نکنند، اول خودش می خورد و اینگونه بود که حماسه ننه خضیره شکل گرفت.
مصباح افزود: باتوجه به اهمیت موضوع این فیلمنامه تلاش شد از بهترین موقعیت جغرافیایی استفاده شود.

مدیر پروژه فیلم کوتاه ننه خضیره ابراز داشت: ازانجایی که پرداختن به چنین موضوعاتی همکاری وتعامل زیادی از سوی دستگاه های اجرایی می طلبد از شروع پیش تولید این پروژه نهادهایی مختلفی درگیر بودند که  از سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح، سرهنگ وحید مثنوی معاون فرهنگی سپاه فتح، فرماندهی قرارگاه سپاه فتح، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، مجموعه سازمان تبلیعات اسلامی استان،
حوزه هنری استان وهمه عزیزانی که تلاش کردند تا این اثر ماندگار به صفحه تصویر کشیده شود تقدیر و تشکر می کنم.
وی گفت: نویسنده و کارگردانی این پروژه به عهده سعید کریمی از فیلمسازان خوب هم استانی میباشد و سایر عوامل عبارتند از 
مدیرتولید فرهاد مصباح، مدیر فیلمبرداری ؛ علیرضا دهقان، مدیر صدابرداری میلاد فتوحی، مدیر گریم فرشاد تند نویس، مدیر صحنه امیر بهبودنیا، بازیگردان اکبر آیین ، بهسا صابری دستیار کارگردان ، ،احمد فتحی جانشین تولید ،گریمور بانوان ترمه رفیعی، تدارکات میلاد مظهری.

مصباح افزود: سید جاسم موسوی، غزال انصاری ، سحر کرمپور ، شاناز خلفی، مرتضی قراقانی علیرصا قراقانی بازیگران در این فیلم کوتاه به ایفای نقش می پردازند.
وی ابراز داشت: فیلم کوتاه ننه خضیره هم اکنون در روستای پشکر در استان خوزستان در حال فیلمبرداری است.

ننه خضیره در قاب دوربین فیلمساز  کهگیلویه و بویراحمدیننه خضیره در قاب دوربین فیلمساز  کهگیلویه و بویراحمدیننه خضیره در قاب دوربین فیلمساز  کهگیلویه و بویراحمدیننه خضیره در قاب دوربین فیلمساز  کهگیلویه و بویراحمدیننه خضیره در قاب دوربین فیلمساز  کهگیلویه و بویراحمدی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار