عضو هیأت رئیسه مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده دست برتر میدان است

ساری-عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حضور میلیونی و آگاهانه و با بصیرت مردم در روز قدس نشان دهنده دست برتر میدان است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دکتر علی کریمی فیروزجایی  نماینده مردم بابل و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان مردم گتاب در روز جهانی قدس، ضمن گرامیداشت باد و شهدای قدس به ویژه سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم مازندرانی در حماسه خان طومان، با اشاره به اینکه امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت: ما یک روزی می‌شنیدیم که غربی‌ها پای میز مذاکره فروش نفت کشور را گروگان می‌گرفتند، روزی دیگری اقتصاد و معیشت را، اما امروز در پای میز مذاکره میخواهند امنیت ملت را به گروگان بگیرند.

کریمی با اعلام اینکه  سپاه  و امنیت این ملت خط قرمز ما است افزود:  قطعا ما کوتاه نخواهیم  آمد چرا که در حوزه‌های اقتصادی با توجه به تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری، ملت تسلیم غربی‌ها نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در توطئه جدید و دوگانه سازی دیپلماسی و میدان، قطعا میدان دست برتر است، ادامه داد: در طول تاریخ و در زندگی ائمه معصمومین (ع) و هم در زندگی امیرالومنین علی (ع) هرجا میز مذاکره پیش امد، دشمن به ما خنجر زد تا اینکه در قیام عاشورا، میدان پیروز شد.

کریمی با تصریح بر اینکه امروز یزید و یزیدیان کجا قرار دارند و یاران اباعبدالله الحسین (ع) در کجا قرار دارند، خاطرنشان کرد: امروزشما می بینید صدام و صدامیان در کجا قرار دارند و ملت بزرگ و حسینی ایران در کجا قرار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه در ۱۰۰ کشور دنیا امروز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، گفت: حضور میلیونی آگاهانه و با بصیرت مردم در روز قدس نشان دهنده دست برتر میدان است.

کریمی با بیان اینکه یک روز میدان چشم فتنه داعش را کور کرد، افزود: ملت ایران در دفاع از حرم شهدای زیادی را تقدیم کرد.

عضو هئیت رئیسه مجلس با بیان اینکه مردم امروز در وسط میدان آمدند تا از از آرمان‌های اصیل انقلاب که حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل، حمایت کنند، خاطرنشان کرد: امام از مکتب سیدالشهدا آموخت که در مقابل  ظلم کوتاه نیاییم و الان ۷۵ سال است که رژیم صهیونیست اولین قبله مسلمین را غصب کرد و تا مادامی که مردم فلسطین ایستادگی کنند، قطعا ملت ایران هم حامی آن‌ها است و از جنبش‌های مقاومت حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها