امضای توافقنامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و سازمان اقشار سپاه سلمان

توافقنامه همکاری فی مابین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و سازمان اقشار سپاه سلمان استان به امضا رسید.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۲۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هماهنگی اقدامات سال جاری با حضور سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار و متخصصین بسیج در سپاه سلمان و سرهنگ«محمدعلی میری» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در دفتر سازمان اقشار بسیج و متخصصین سپاه  سلمان در زاهدان برگزار شد.

در این جلسه توافقنامه همکاری فی مابین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان و سازمان اقشار سپاه سلمان استاندر راستای برگزاری یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به امضا رسید.

‌همچنین موارد از قبیل ایجاد غرفه در موزه دفاع مقدس، بازدید اقشار از موزه، جمع‌آوری و تدوین کتب در زمینه نقش اقشار در دفاع مقدس و شهدا اقشار بسیج به صورت مجزا ، همکاری در جذب اساتید درس دفاع مقدس مورد بحث و توافق قرار گرفت.

سرهنگ «علی بیک نژاد» رئیس سازمان اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کوشش وافر داشته باشیم و به زودی نقش آفرینی اقشار را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار