پیشتازی جامعه کارگری در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه سلمان گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی و در دوره مبارزات انقلابیون با رژیم ستم شاهی نقش کارگران یک نقش محوری بود و در مقطع تثبیت و هم دوره استمرار انقلاب نقش این قشر پررنگ بود.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با فرمانده سپاه سلمان دیدار کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان در دیدار با جامعه کارگری استان که امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات فرمانده سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کارگر، با اشاره به این مطلب که در آموزه‌های دین اسلام نسبت به قشر زحمت کش و پرتلاش کارگر تذکر و توجه خاصی شده است، گفت: نقش این قشر در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه بوده است و همیشه گارگران پیشتاز بوده اند.

وی افزود: در چند سال اخیر که هجمه‌های دشمن در عرصه اقتصادی بیشتر شده است، قشر کارگر در خط مقدم این جبهه تلاش کرد و می‌کنند.

سردار شفائی ادامه داد: می توانیم با همدلی و هم افزایی و کمک به هم مشکلات جامعه به‌ویژه مشکلات کارگران را که چرخ تولید وابسته به آنها است را برطرف کنیم.

این مسئول تصریح کرد: قدردانی ما از نظام اسلامی جدیت در کار و تلاش برای رفع مشکلات است.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نیز در دوره مبارزات انقلابیون با رژیم ستم شاهی نقش کارگران یک نقش محوری بود و در مقطع تثبیت و هم دوره استمرار انقلاب گام به گام نقش این قشر یک نقش اثر گذاری است هرجایی که حضور افراد مهم بوده در میدان حضور داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار