خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است

کبودراهنگ-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه شب‌های قدر فرصتی برای خلوت کردن با خدای متعال است، گفت: شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۰۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

علیرضا گودرزی تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) اظهار کرد: ماه رمضان درهای رحمت به روی انسان گشوده می‌شود.

وی با بیان اینکه فضیلت عزاداری و شب زنده‌داری در شب‌های قدر بر کسی پوشیده نیست، گفت: در باب اهمیت شب‌های قدر همین بس که سوره قدر در این شب‌ها نازل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ اضافه کرد: عبادت و احیا نگاه داشتن در این لیالی قدر با فضیلت‌تر از لیالی دیگر است، طوری که فضیلت این شب‌ها با هزار ماه عبادت در ماه‌های دیگر برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه شب قدر اهمیت و جایگاهش به خاطر نزول قرآن در ماه مبارک رمضان است، ادامه داد: شب قدر شب تقدیر امورات یک سال آینده انسان است و در این شب‌های قدر است که امور یک سال رقم می‌خورد .

گودرزی تله‌جردی افزود: شب‌های قدر به مثابه قلب رمضان است همانطور که انسان بدون قلب قادر به زندگی نیست رمضان هم بدون شب‌های قدر خالی از لطف است.

وی اضافه کرد: همانطور که ماه‌های رجب و شعبان با خودسازی خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم، ماه رمضان نیز بهانه‌ای برای ورود به شب‌های قدر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در بین کارگزاران نظام و مسئولین در مورد اهمیت ماه رمضان گفت: رمضان ماه توبه و استغفار است.

وی بیان کرد: شب‌های قدر فرصتی برای خلوت کردن با خدای متعال است، شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است، این شب‌ها را غنیمت شمرده و بهره بگیریم و به محاسبه نفس و عمل و به تفکر و تدبر که سفارش ائمه معصومین(ع) است، بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات