خبرهای داغ:
سردار فرجی:

تزریق دُز سوم کرونا برای همه افراد جامعه ضروری است

کبودراهنگ-جانشین قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: با توجه به‌ وضعیت قرمز شهرستان کبودراهنگ تزریق دُز سوم کرونا برای همه افراد جامعه ضروری است.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۹۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبر گزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا شهرستان کبودراهنگ با اشاره به وضعیت کرونا در سطح استان اظهار کرد: از چهار مورد مرگ ناشی از کرونا در هفته گذشته همگی بالای ۸۰ سال بوده و سه نفر از این نفرات متاسفانه واکسن کرونا تزریق نکرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان از هرگونه عادی انگاری کرونا پرهیز کنند، افزود: با توجه به‌ وضعیت قرمز شهرستان کبودراهنگ تزریق دُز سوم کرونا برای همه افراد جامعه ضروری است.

جانشین قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد مدیریت کرونا استان همدان با اشاره به اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، اضافه کرد: توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا برای آحاد مردم الزامی است.

وی با تاکید بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا افزود: با توجه به تزریق ۲۹ درصد مردم شهرستان کبودراهنگ از دُز سوم کرونا در این شهرستان انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های زیربط در راستای تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

پس از اتمام این جلسه جانشین قرارگاه زیستی استان همدان به همراه فرماندار و فرمانده سپاه  و جمعی از مسئولین شهرستان کبودراهنگ از وضعیت بیمارستان‌ها، مدارس و ادارات شهرستان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات