در یادواره شهید حشمت الله جهانبازی عنوان شد:

جنگ رسانه ای یکی از مهمترین وجوه جنگ ترکیبی است

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در یادواره شهید حشمت الله جهانبازی؛ جنگ رسانه ای را یکی از وجوه مهم تهاجم ترکیبی دانست که مقابله با آن نیازمند جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۰۷
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت خواهران و برادران بسیجی شهر گوجان یادواره شهید حشمت الله جهانبازی با حضور خانواده شهید و مردم مومن و انقلابی شهر گوجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این مراسم یادواره گفت: امروزه دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به جنگ ترکیبی زده است و این جنگ ترکیبی ترجمان راهبرد فشار جامع و حدکثری دشمن است.

سرهنگ عربی گفت: تهاجم ترکیبی یعنی یک تهاجم دسته جمعی در همه جهات. تهاجمی که در آن جنبه اقتصادی هست، جنبه سیاسی هست، جنبه امنیتی هست، جنبه رسانه ای و فرهنگی و به عبارتی یک تهاجم در همه جهات لذا ما باید از همه جهت تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی گفت: جنگ رسانه ای یکی از مهمترین وجوه این جنگ ترکیبی است که دشمن در آن تلاش می کند تا خدمات و پیشرفت های انقلاب و نظام را تخریب کند و یک جو نا امیدی و فلاکت را بر مردم وارد کرده و نهایتا آنچه که متعلق به خودش و به نفع خودش است را به عنوان دوای درد مردم به ملت ایران تلقین کند. لذا ما باید مراقب باشیم و با روشنگری و تلاش در جهت نبیین ارزشها و گفتمان انقلاب و بیان خدمات و پیشرفتهای انقلاب این جنگ رسانه ای را خنثی و به یک فرصت برای وحدت و تعلق بیشستر مردم به نظام تبدیل کنیم.

وی در پایان گفت: همانطور که در قرآن بیان شده است هرگز نباید فکرکنیم که شهدا مرده اند در واقع اگر به حقیقت نگاه کنیم این ما هستیم که چشممان به روی حقایق بسته شده و واقعیت را نمی توانیم ببینیم. شهدا زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می خورند. خداوند خریدار مومنانی است که با مال و جانشان جهاد می کنند و خود بهای آن است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار