فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

جهاد تبیین یعنی مقابله با هرگونه تحریف و انحراف در گفتمان انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جمع خواهران بسیجی پایگاه مطهره شهر فارسان، جهاد تبیین را مقابله با هرگونه تحریف و انحراف در گفتمان انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۴۲۶۷۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مطهره شهر فارسان نشست بصیرتی سیاسی با موضوع جهاد تبیین در محل گلزار شهدای شهر فارسان برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرمانده سپاه ناحیه فارسان، جهاد تبیین را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و عنوان کرد: جهاد تبیین یعنی مقابله با هرگونه تحریف و انحراف در گفتمان و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ عربی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره شهدا را موجب تسکین و رشد معنوی افراد دانست و عنوان کرد: شهدا حجت واقعی حضرت حق در زمین اند و به ما درس استقامت و پیروزی و سربلندی آموخته اند و راه شهیدان  راهی ایمن و تعالی بخش است که باید به جوانان شناسانده شود.

وی گفت: امروز دشمن با تمام قوا و تجهیزات و امکانات خود به جنگ ارزشها و گفتمان انقلاب آمده است و سعی دارد تا با قدرت رسانه ای خود حق و باطل را به هم بیامیزد، تا تشخیص حق از باطل دشوار شده و به این ترتیب جای حق و ناحق عوض شود.

وی در پایان عنوان کرد: دشمن از این جنگ روانی، این سیاه نمایی ها و این اعتماد زدایی و نفرت پراکنی ها یک هدف اصلی را دنبال می کند و آن ایجاد آشوب و برهم زدن نظم اجتماع و فاصله انداختن میان مردم و حکومت است، تا از این آشوب و بی اعتمادی استفاده کرده و بر جامعه اسلامی مسلط شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار