خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست صمیمانه با شعرا، مداحان، مسئولین هیئات و مواکب حسینی؛

امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) معلم شعرا و مداحان در جهاد تبیین هستند/ اثرگذاری شاعر و مداح بسیار جدی است

آیت اله عابدینی گفت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) معلم شعرا و مداحان در جهاد تبیین هستند. جهاد تبیین که مطالبه رهبری است می بایست توسط عزیزان شاعر، مداح و هیئات به صورت جدی دنبال شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۳۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست صمیمانه با شعرا، مداحان، مسئولین هیئات و مواکب حسینی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: برچیده شدن بساط ظلم "بنی امیه" دو مرحله داشت که یک مرحله سیادت و سیاست حسنی (ع) و مرحله دیگر حماسه و شهادت حسینی (ع) بود. اینها هر دو با هم و در ادامه یکدیگر هستند و نباید قضاوت دیگری نسبت به آن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اثرگذاری شاعر و مداح بسیار جدی است، شعرا و مداحانی با ظهور همراه می شوند که اثرگذاری‌شان برای این معنا باشد، یعنی چشم‌انداز دین و ظهور منجی عالم بشریت (عج) را بدانند و فریاد کمک خواهی مستضعفان عالم، ولو غیر مسلمانان را بشنوند و در این راستا گام بردارند و ان‌شاءالله اثرگذاری مداحان و شعرا در راستایی باشد که قلب امام زمان (عج) شاد شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) معلم شعرا و مداحان در جهاد تبیین هستند، بیان کرد: جهاد تبیین که مطالبه رهبری است می بایست توسط عزیزان شاعر، مداح و هیئات به صورت جدی دنبال شود؛ امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) پس از حماسه عاشورا جهاد تبیین را با جدیت دنبال کردند و اگر در آن برهه جهاد تبیین اتفاق نمی افتاد، حماسه عاشورا و کربلا منتقل نمی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار