خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

به برکت انقلاب اسلامی، ارتش مردمی و خودکفا شده است

سردار ملک شاهکوهی گفت: امروز چه در تجهیزات خرد و چه در تجهیزات کلان سیستم دفاعی نیروهای مسلح هیچگونه وابستگی به خارج نداریم و این دستاوردها همه از برکت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۰۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

امروز ما در سیستم دفاعی نیروهای مسلح هیچگونه وابستگی به خارج نداریم/ عملکرد ارتش در دفاع از حریم آل الله در ماجرای سوریه و داعش عملکرد فوق العاده ای بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح گلستان با فرمانده تیپ 230 شهید متاجی ارتش به مناسبت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: وقتی به گذشته خود نگاه می کنیم می بینیم که ارتش در زمان گذشته در اختیار بیگانگان بوده است و اراده ای از خود نداشته است. ولی امروز چه در تجهیزات خرد و چه در تجهیزات کلان سیستم دفاعی نیروهای مسلح هیچگونه وابستگی به خارج نداریم و این دستاوردها همه از برکت جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: انسجامی که بین نیروهای مسلح در ایران وجود دارد در هیچ جای دنیا دیده نمی شود و اینها همه از تدابیر و وجود رهبر معظم انقلاب می باشد.

ملک شاهکوهی در پایان با اشاره به فداکاری نیروهای ارتشی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تصریح کرد: عملکرد ارتش حتی در دفاع از حریم آل الله در ماجرای سوریه و داعش عملکرد فوق العاده ای بود و تقدیم شهدای مدافع حرم ارتش گواه این مسأله است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار