خبرهای داغ:

اقدامات فرهنگی بسیجیان سرخه در گرامیداشت فضیلت روزه داری

همزمان با ماه مبارک رمضان بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) اقدام به نصب پوسترهای روزه خواری در انظار ممنوع در سطح شهر کردند.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۳۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فرارسیدن ماه مهیمانی خدا و در جهت جلوگیری از روزه خواری مردم در ملاعام، کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت(ع) سرخه اقدام به نصب پوسترهای نهی از روزه خواری در ماه مبارک رمضان در انظار عمومی؛ بر درب نانوایی ها، سوپر مارکت و در سطح شهر کردند.

فاطمه ادهم مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی و طاعت الهی است که مشتاقان لقاء الهی از هر فرصتی در این ماه برای رشد و بالندگی معنوی خود استفاده می کنند. باتوجه به قرار داشتن در ماه رمضان و جایگاه و اهمیت روزه داری، کسانی که به هر دلیل روزه نیستند باید از تظاهر به روزه‌ خواری خودداری کنند.

او افزود: در جهت جلوگیری کردن از روزه خواری افراد غیر روزه دار در فضای عمومی اقدامات لازم نسبت به نصب پوستر های مختلف با محتوای عدم روزه خواری در مکان های عمومی با کمک کارگروه فرهنگی انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها