گرد همایی سیاسی ویژه کارکنان تیپ حضرت علی اکبر برگزار شد

گردهمایی سیاسی با موضوع تبیین شعار سال ویژه کارکنان تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) در زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۳۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان با موضوع تبیین شعار سال در محل نماز خانه تیپ حضرت علی اکبر (علیه السلام) برگزار شد.

در این مراسم فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) گفت: امروزه جنگ اقتصادی می تواند زیر ساخت ها را تحت تأثیر قرار دهد.ما باید اقتصاد خود را از وابسته بودن به نفت است جدا کنیم و به سمت و سوی صنعت و کشاورزی .دانش و بیان سوق دهیم.

سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی بیان کرد:ما برای اینکه یک اقتصاد فوق داشته باشیم باید با تمام کشور های مصرف کننده نفت مراودات اقتصادی داشته باشیم تا در صورت عقب نشینی هر یک از کشور ها به اقتصاد ما لطمه ای وارد نشود.

این مسئول تصریح کرد: امروزه علم مثل یک سلاح استراتژیک است،علم امروزه توانسته دنیای کشاورزی را عوض کند،تولیدات کشاورزی را افزایش دهد.علم توانسته زمین های چند صد هکتاری را تبدیل به گلخانه های کوچک کند و با دانش و تولید شیوه های کشاورزی را عوض کند.

فرمانده تیپ در پایان این گردهمایی در خصوص ایجاد تفرقه بین مذاهب داخل کشور گفت: امریکا دارد ایحاد تنش میکند بین ایران و افغانستان ،جنگ داخلی می خواهد بین شیعه و سنی ایجاد کند.کشته شدن دو عالم اهل سنت در گنبد کاووس را به گردن شیعیان انداختند و کشته شدن دو عالم شیعه را در حرم مطهر رضوی را به گردن اهل سنت افغانستان انداختند تا در داخل کشور جنگ قومیتی ایجاد کنند.

ارسال نظرات