خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود:

تفرقه افکنی دشمنان بدترین منکر/احترام به ماه مبارک رمضان/فرهنگ سازی در موضوع حجاب

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود گفت: در سطح بین المللی دشمنان دوست دارند فتنه‌ها را داخل کشور بیاورند و این خواست دشمن بدترین منکر است که ریشه را می‌زند و باید آگاه سازی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۸۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

تفرقه افکنی دشمنان بدترین منکر/احترام به ماه مبارک رمضان/فرهنگ سازی در موضوع حجاببه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه این شهرستان با بیان اینکه یکی از بهترین ظرف‌های زمانی معروفات و ترک منکرات ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: یکی از نتایج روزه تقواست و از روزه می‌توان به تقوا رسید و اگر در جامعه تقوا حاکم شد منکر زشت و طرد می‌شود.
امام جمعه شاهرود، با تاکید بر اینکه یک سری از معروف و منکر‌ها باید مورد توجه باشد، گفت: در سطح بین المللی دشمنان دوست دارند فتنه‌ها را داخل کشور بیاورند و این خواست دشمن بدترین منکر است که ریشه را می‌زند و باید آگاه سازی کرد.
او ادامه داد: نوسان قیمت‌ها باید مورد توجه باشد که رهبری انقلاب هم در دیدار کارگزاران نظام تاکید فرمودند و قیمت‌ها نامتقارن و نامتعارف هستند.
امینی با بیان اینکه عده‌ای تخم ناامیدی را پراکنده می‌کنند، افزود: در کنار این موضوع آنچه مهم است خدمت رسانی به مردم و آزرده نکردن دل آنان است که باید مورد توجه مسئولان باشد.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به عفاف و حجاب و ترویج بی حجابی در برخی موارد در جامعه عنوان کرد: این موارد در جامعه کم است، اما در نظام جمهوری اسلامی کمش هم زیاد است.
او با تشکر از شهردار شاهرود در راستای ایجاد پارک بانوان، که ظرفیت خوبی برای بانوان شده، بر مراقب از ایجادناهنجاری‌ها در این فضا نیز تاکید کرد.
امینی با انتقاد از برخی روزه خواری‌های علنی حتی در ادارات و مدارس، اظهار کرد: روزه داران باید در مدارس تشویق بشوند و فرقی بین روزه داران و روزه خواران در این محیط‌ها باشد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به فرهنگ سازی معروفات در جامعه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان باید بازار و خیابان و خانواده‌ها تغییر یابند و مردم راحت‌تر باشند و رمضان المبارک جلوه‌ای دیگر در جامعه داشته باشد و باید همه دستگاه‌ها نسبت به رمضان احترام داشته باشند.
رئیس ستاد فریضتین شاهرود بر توجه به مسائل اقتصادی و گرانی‌های و و عفاف و حجاب در جامعه با داشتن برنامه‌های اثرگذار تاکید نمود.
توجه به محیط فرهنگی معنوی حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز با تشکر از زحمات فعالین نوروز و ستاد تسهیلات سفر، به حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود اشاره کرد و افزود: باید راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد مجموعه فرهنگی در راستای اشاعه معروفات در این منطقه تلاش کرد.
دبیر ستاد فریضتین شاهرود با تاکید بر توجه به مصوبات جلسات ستاد و اجرایی شدن آنها، گفت: با توجه به عید فطر باید تمهیدات لازم برای حضور مردم در مناطق گردشگری و تفریحی انجام شود و در ایجاد محیط‌های معنوی و کاهش ناهنجاری‌ها و منکرات تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها