خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

جنگ فرهنگی، حربه دشمن در مقابله با نظام اسلامی و نهاد مهم خانواده است

سرگرد حاتمی بیان کرد: دشمن از پای ننشسته و به دنبال ایجاد شبیخون فرهنگی از طریق فضای مجازی است تا بتواند با تغییر فرهنگ، در بین خانواده ها نفوذ کند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۹۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرگرد حاتمی، کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) در ابتدا به بیان برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان پرداخت و بیان کرد: ماه رمضان ماه نزول همه کتب آسمانی است و به همین خاطر دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

وی گفت: ماهی که نفس کشیدن، خوابیدن، گرسنگی و تشنگی فرد روزه دار، تسبیح و عبادت است. تقویت تقوا و پرهیزکاری ،آرامش روح و جسم و مساوات بین غنی و فقیر از ویژگی های این ماه مبارک است.

سرگرد حاتمی در ادامه به بررسی مسائل سیاسی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: کودتاها، تجزیه طلبی ها، ترور شخصیت های تأثیرگذار و غیره می‌توانست عامل عدم پا گرفتن نهال انقلاب اسلامی شود، اما رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم از این انقلاب باعث تقویت ریشه انقلاب شد.

وی ادامه داد: دشمنان این نظام تصور می‌کردند با به شهادت رساندن شهید سلیمانی و ترور شهدای هسته‌ای می توانند مانع تحقق هدف متعالی انقلاب اسلامی که برقراری تمدن نوین اسلامی در همه جای دنیا است شوند در حالی که این نظام مقتدرانه در حال طی این مسیر است.

شاهد مثال این حرکت، دستاوردهای پزشکی، نانو، هسته ای، موشکی و غیره است که در طی این ۴دهه به منصه ظهور رسیده اند و مایه مباهات نظام است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دشمن از پای ننشسته و به دنبال ایجاد شبیخون فرهنگی از طریق فضای مجازی، شایعه سازی، اختلاف بین اقوام است تا بتواند با تغییر فرهنگ، در بین خانواده ها نفوذ کند.از آنجایی که مهمترین هسته جامعه، خانواده و مهم ترین فرد خانواده مادر خانواده است، دشمن در تلاش است تا با تغییر تفکر بانوان در نهاد مهم خانواده رخنه کند‌‌.

حاتمی یادآور شد: متاسفانه فضای مجازی هم به این موضوع دامن زده است. برای مقابله با این موضوع باید با تربیت درست، حفظ حجاب، رفتار درست و رعایت حلال و حرام در حفظ خانواده کوشید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار