در نشست مجمع جهادگران استان با مدیرکل صدا وسیمای استان سیستان وبلوچستان:

تولید محتوا و آموزش رسانه‌ای جهت انعکاس خلاقانه فعالیت گروه های جهادی استان

کردستانی گفت: هم افزایی رسانه استانی در سیاست ها و برنامه های جهادگران با برگزاری جلسات تخصصی مستمر و مدون را از مهمترین موضوعات است.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۷۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار آرمون، دبیر مجمع جهادگران استان در دیدار روز شنبه اعضای مجمع با مدیر کل محترم صدا و سیما که در روز هنر انقلاب اسلامی( سالروز شهادت سید مرتضی آوینی ) برگزار شد گفت : هم افزایی رسانه ای درخصوص استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و اطلاع رسانی در خصوص ارائه خدمات بسیج سازندگی در حمایت بهتر و موثر از ماموریت‌های گروه‌های جهادی توسط صدا وسیمای استان لازم و ضروری است.

در این نشست مسئول آموزش و کیفی سازی مجمع جهادگران استان با تمجید از جهاد خاموش رسانه ملی واستانی در تبیین مشکلات و معضلات جامعه، مهم‌ترین ظرفیت رسانه را آگاه سازی نسل جوان به ویژه جوانان را در مقابل تهاجمات فرهنگی و نرم دشمن دانستند.

مصطفی خواجه درگی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بخش های خبری ، فنی صدا و سیما در جهت استفاده از تجربیات گروه های جهادی و نمونه های الگویی در برنامه های شبکه استانی و ملی را یکی از موضوعات مهم در شناساندن حرکت های جهادی جهت نسل جوان بیان داشتند.

در این جلسه مهندس کردستانی مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن عرض خداقوت به اعضای مجمع جهادگران و تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین سال روز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی و دل سوخته ی جبهه های حق علیه باطل و بیانگر حقایق و رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام سید مرتضی آوینی ، هم افزایی رسانه استانی در سیاست ها و برنامه های جهادگران با برگزاری جلسات تخصصی مستمر و مدون را از مهمترین موضوعات دانست.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه بخصوص موضوع انعکاس هنرمندانه و خلاقانه فعالیت های گروه های جهادی و جهادگران استان در رسانه استانی، تولید مستندها و برنامه هایی از فعالیت ها جهادگران در سطح استان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و دستورالعمل های پخش برنامه در شبکه استانی اشاره و تأکید بر آموزش این افراد داشت.

در پایان جلسه مقرر شد صدا وسیما استان در برنامه های خود و در حوزه صدا ، سیما ، خبر و فضای مجازی به فعالیت های جهادی زمان های ویژه ای برای پخش برنامه های گروه های جهادی بر اساس تفاهم نامه همکاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار