جانشین فرمانده سپاه ثارالله در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه فهرج؛

جهاد تبیین، اولویت کارهای سپاه در سال 1401

نظری با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از اولویت های سپاه در سال ۱۴۰۱ است اضافه کرد: دشمن به دنبال فتنه در زمینه قدرت نرم است
کد خبر: ۹۴۲۵۲۲۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان فهرج از جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ حضرت آقا بعنوان اولویت های سال نام برد و بیان کرد: سپاه با تمام توان و استفاده از هسته های علمی پژوهشی در خدمت همه عزیزان است تا بحث شعار سال عملیاتی شود.

وی افزود: همه دستگاه ها باید متحد کار کنند و قرارگاه اجرایی شدن شعار سال و یا فتوای حضرت آقا بر اساس بضاعت هر شهرستان تشکیل شود.

نظری با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از اولویت های سپاه در سال ۱۴۰۱ است اضافه کرد: دشمن به دنبال فتنه در زمینه قدرت نرم است و باید ضمن هوشیاری، همه امکانات را بسیج و توان دفاعی نرم خود را در مقابل دشمن بالا ببریم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین خواستار پشتیبانی فرماندار از گشت های رضویون شد و با اشاره به فعالیت گردان شهید برزنگ در این شهرستان گفت: فهرج یکی از شهرستان های مرزی است و حساسیت ما نسبت به مباحث امنیتی بسیار بالاست.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات فرمانده سابق سپاه فهرج اظهار کرد: انصافا سرگرد ابراهیم آبادی بیش از یک سالی که در فهرج مشغول به کار شدند با توجه مشکلات عدیده ای که داشتند پای کار بودند و انتظارات فرماندهی سپاه استان را برآورده کردند.

نظری ادامه داد: همچنین جناب سرهنگ سنجری نیز یکی از افرادی است که سوابق و رزومه بسیار درخشانی در مسائل اقتصادی ساخت و ساز و امنیتی دارند و امیدواریم با بهره گیری از امکانات و مردم نجیب، صبور و ولایتمدار فهرج در انجام امورات محوله مفید و مثمرثمر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار