در امامزادگان شهرکرد برگزار شد؛

ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها

ویژه برنامه سوگواری سالروز وفات جانسوز حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، در جوار مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۲۰۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهم رمضان المبارک، سالروز وفات جانسوز ام المومنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها مراسم ترتیل خوانی جزء دهم صبح با حضور جمعی از خواهران در آستان مبارک امامزادگان شهرکرد برگزار شد، در این مراسم معنوی حجت الاسلام میرزا حسینی با تسلیت وفات جانسوز حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به تفسیرآیات نورانی قرآن مجید پرداخت.

همچنین مراسم ترتیل خوانی جزء دهم با حضور برادران و خواهران در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام آستان مقدس امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیهما شهرکرد از ساعت18:30برگزار و در ادامه مراسم سوگواری وفات جانسوز ام المومنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالصمد کاظمی با تسلیت سالروز وفات جانسوز همسر با وفای پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به بیان بخشی از فضایل حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و قرائت دعای پرفیض توسل پرداخت. اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از دیگر برنامه های این روز بود.

دراین روز طلاب و روحانیون حوزه علمیه امامیه شهرکرد با برپایی دو موکب در جوار امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد تا قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء به سئوالات و شبهات مراجعه کنندگان پاسخ دادند و نیز با تقدیم آب جوش نبات و خرما، با رعایت اصول بهداشتی، روزه داران افطار کردند.

شایان ذکراست: مراسم ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان که از اولین روز از ماه نزول قرآن آغاز شده است  صبح ها ویژه خواهران و عصرها با حضور برادان و خواهران ، به همت مرکز افق برادران و خواهران در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد تا احرین روز از ماه ضیافت الهی برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار