رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج:

دبیرخانه دائمی شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری راه اندازی می شود

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای تحقق شعار سال، این مرکز در نظر دارد دبیرخانه دائمی شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری را راه اندازی کند.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۸۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه باید فرهنگ سرمایه گذاری بر روی شرکت های دانش بنیان ایجاد شود، گفت: در این راستا این مرکز آمادگی هرگونه همکاری با شرکت های دانش بنیان و مجموعه های استارت آپی را دارد. کمک به رفع تنگناهای شهر از طریق توسعه نوآوری و فناوری های نوین می تواند گزینه مناسبی برای همکاری با شرکت های دانش بنیان شود.

دبیرخانه دائمی شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری راه اندازی می شود

وی محورهای چهارگانه ارسال ایده را شامل «اقتصاد شهری چگونه می تواند منجر به محصولات دانش بنیان شود؟»، «چگونه از ظرفیت دانش بنیان ها در حوزه مدیریت شهری می توان بهره برد؟»، «چگونه محصولات دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری را راه اندازی و تقویت کنیم؟» و «نقش شرکت های دانش بنیان در اقتصاد شهری چیست؟» عنوان کرد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فراخوان همکاری این مرکز بیان کرد: فعالان شرکت های دانش بنیان، نخبگان، دانشگاهیان و مجموعه های استارت آپی تا پنجم اردیبهشت 1401 فرصت دارند نسبت به ارسال ایده های خود در قالب فایل WORD به پست الکترونیکی این مرکز به نشانی krc.karaj@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار