یادداشت/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

حادثه شهادت دو روحانی جهادی در مشهد، نشان از عمق ددمنشی و خباثت جریان های وابسته به استکبار است

حجت الاسلام علیزاده گفت: حادثه شهادت دو روحانی جهادی در مشهد، نشان از عمق ددمنشی و خباثت جریان های وابسته به استکبار است.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۴۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
حادثه شهادت دو روحانی جهادی در مشهد، نشان از عمق ددمنشی و خباثت جریان های وابسته به استکبار است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ طی یادداشتی آورده است:

بسمه تعالی
این روزها مشهد الرضا علیه السلام بخاطر حوادث گوناگون و مرموزی که در آن اتفاق افتاده است کانون توجهات و تجزیه و تحلیل های متفاوتی از طریق ارباب رسانه و صاحب نظران سیاسی اعم از دوست و دشمن می باشد.

از این میان آنچه دل ها را مکدر و باعث رنجش امت اسلام بویژه توده های مردم شریف ایران اسلامی گردید، حادثه تروریستی تکفیری بود که در حرم رضوی ناباورانه اتفاق افتاد و همگان را به صبر و مقاومت و هوشیاری بیش از پیش فرا خواند.

این حادثه که منجر به شهادت دو روحانی جهادی (شهیدان حجت الاسلام اصلانی و حجت الاسلام دارایی) و مجروحیت یک روحانی جهادی و انقلابی دیگر گردید، گذشته از افتخاری که نصیب این سربازان امامت و ولایت شد و در بهترین مکان یعنی حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام و بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان و در بهترین حالت یعنی روزه، به افتخار شهادت و جانبازی نائل آمدند، عمق ددمنشی و خباثت و پلشتی جریان های وابسته به استکبار را می رساند که پس از یاس و ناامیدی از مواجهه رودررو با جبهه حق دست به اقدامات مرموز و توطئه و فتنه های کور میزنند.

این دست اتفاقات قطعا بی ارتباط با شرائط و وضعیت حاکم بر منطقه و جهان نیست و البته ایجاد اختلاف قومی و مذهبی و نیز ناامنی های داخلی و منطقه ای بویژه با هدف ایجاد شکاف فی مابین کشورهای همسایه با ایران اسلامی و تشدید نا امنی و آشوب و اختشاش در داخل و نیز منطقه، تا از این طریق ضمن نجات از باتلاق گرفتار آمده در آن، اهداف شومی که علیه ملت ایران دارند را نیز دنبال نمایند.

اما به حکم "و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین" به فضل الهی این بار هم تیرهایشان به سنگ خورده و با هوشیاری و مقاومت ملت بزرگ ایران و همچنین آگاهی و بصیرت ملت های مسلمان منطقه با شکستی فاحش مواجه خواهند شد، زیرا به قول بزرگ معمار انقلاب حضرت روح خدا، خمینی کبیر، ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

و یا در جایی دیگر فرمودند: بکشید ما را ملت ما زنده تر می شود. و این سنت حسنه و روش جاری و سیره و زندگی درس آموختگان مکتب حسین بن علی علیه السلام و شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی هاست. بامید رهروی راه شهیدان همیشه شاهد و سربلندی انقلاب اسلامی.

والسلام
ابوالقاسم علیزاده
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ

ارسال نظرات
آخرین اخبار