دیدار مدیر سازمان بسیج کارمندان با معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در شامگاه ۱۷ فروردین با معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۸۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در شامگاه ۱۷ فروردین با مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان گفت: با عنایت به تهدیدات دشمنان قسم خورد نظام مقدس اسلامی و در جهت آمادگی همیشگی نیروهای بسیجی و اداری در مواقع بحران نیاز به برگزاری رزمایش‌های دفاع از مقر می باشد که سال گذشته چند رزمایش مشترک برگزار شد. امسال نیز باید در خصوص برگزاری رزمایش‌هایی با کیفیت بهتر برنامه‌ریزی شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری این رزمایش‌ها نیاز به حمایت و تجهیز بسیجیان به برخی از لوازم ایمنی و دفاعی دارد، ادامه داد: اجرای درست و دقیق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، در ادارات و تحقق شعار سال نیاز به ایجاد روحیه جهادی در بین کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه همکاری مستمر استانداری و سازمان بسیج ادارات را برای تحقق هرچه سریع‌تر منویات مقام معظم رهبری را خواهان شد.

مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری نیز ضمن عرض تبریک سال جدید و تبریک آغاز ماه میهمانی خدا با تأیید بیانات مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان اعلام آمادگی کرد تا با کمک دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش اهتمام لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار