خبرهای داغ:
برادر شهید همراهیان:

پدرم به یاد شهید همراهیان مجموعه‌ای فرهنگی، درمانی و آموزشی ایجاد کرد

همدان-برادر شهید همراهیان گفت: پدر ما حاج سید عباس همراهیان از خیرین بزرگ همدان بوده و به یاد شهید همراهیان مجموعه‌ای فرهنگی، درمانی و آموزشی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۸۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه همدان با بردار شهید همراهیان از خیرین همدان دیدار کردند.

برادر شهید همراهیان در این دیدار بیان کرد: پدر ما حاج سید عباس همراهیان از خیرین بزرگ همدان بوده و به یاد شهید همراهیان مجموعه‌ای فرهنگی، درمانی و آموزشی ایجاد کرده است و بعد از رحلت ایشان، بنده به‌عنوان فرزند ارشد خانواده آن را اداره می‌کنم.

سید امیر همراهیان افزود: بیمارستان شهید مطهری، اولین موقوفه‌ای است که در سال ۱۳۷۱ وقف و با نام کلینیک جراحی محدود قائم (عج) افتتاح شد و در سال ۱۳۷۷ با مجوز دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان تبدیل و به «بیمارستان خیریه شهید مطهری» تغییر نام داد.

وی گفت: در کنار بیمارستان شهید مطهری مرکز خیریه‌ای ایجاد کرده‌ایم که بخشی از درآمد بیمارستان شهید مطهری، مطابق وقف نامه واقف، توسط این خیریه در امور خیریه و کمک به بیماران نیازمند مصرف می‌شود .

برادر شهید همراهیان ادامه داد: بخش دیگری از موقوفات نیز شامل دو دبیرستان دخترانه و پسرانه علوم و معارف شهید مطهری، مسجد حضرت قائم (عج)، کانون قرآن و کانون آموزشی خانواده بوده که از درآمدهای بیمارستان این مراکز نیز اداره می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار