خبرهای داغ:
سردار فرجی خبر داد

فعالیت ۵۰ گروه جهادی دانشجویی برتر کشوری در همدان/ دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای به دنبال مدیریت افکار عمومی است

همدان- سردار مهدی فرجی با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی دانشجویی برتر کشوری در همدان در حال فعالیت هستند، گفت: تمام این گروه‌های جهادی در روستای قمشانه مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۵۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی امروز در آئین توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، کاشت ۴ هزار نهال مثمر برای خانواده‌های کم برخوردار و ساخت ۸ باب منزل مسکونی محرومین ومسجد روستای قمشانه که در مسجد دانشگاه بوعلی با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و ۷۷۵ گروه جهادی در سراسر استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی دانشجویی برتر کشوری در همدان در حال فعالیت هستند، افزود: تمام این گروه‌های جهادی در روستای قمشانه مشغول فعالیت هستند که روحیه آن‌ها کمتر از روحیه بچه‌های عملیات فتح المبین نبوده و شاید بهترین بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: دشمن تمام توان خود را گذاشته تا آرامش و امنیت را از ما بگیرد، اما این گروه‌ها یکه و تنها در مقابل دشمن قرار گرفتند و همین ۴۰ دانشجوی کشور در بهترین ایام سال از ۲۸ اسفند ماه در روستای محروم همدان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی با گردان غواصی ما هیچ تفاوتی ندارند، گفت: این گروه‌ها در کنار کار جهادی به مباحث معنوی نیز به بهترین شکل می‌پردازند و با اینکه بیشتر آنان، افرادی هستند که در ناز و نعمت زندگی می‌کنند، اما در این روستای محروم آمده‌اند و در حال فعالیت هستند.

سردار فرجی ابراز داشت: با همه کار‌هایی که انجام می‌دهیم، اما باز شرمنده خانواده شهدا هستیم؛ و هنوز برخی از خانواده‌های شهدا آب شرب ندارند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز از ۱۹ خانواده شهید سرکشی کردیم، عنوان کرد: برخی از خانواده‌های شهدا حتی پس از سال‌ها مستأجر هستند و بسیاری مشکلات دیگر دارند هر چند عده‌ای می‌گویند خانواده‌های شهدا در ناز و نعمت به سر می‌برند، اما این گونه نیست، خانواده‌های شهدای زیادی هستند که دارای مشکلات فراوان بوده و باید آن‌ها را برطرف کنیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه این گروه‌های جهادی به کشور آرامش می‌دهند و خداوند به کار آنان برکت می‌دهد، تصریح کرد: دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای خود در حال گرفتن مدیریت افکار عمومی است با اینکه مدیریت افکار عمومی در دست دشمن است، اما گروه‌های جهادی ورود پیدا کردند و بسیاری از کار‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار