امام جمعه وردنجان؛

برای عملیاتی شدن و تحقق شعار سال باید تلاش مضاعف کرد

امام جمعه وردنجان، در دیدار با مسئولان سپاه ناحیه بن گفت: برای عملیاتی شدن و تخقق شعار سال، با اتحاد و همدلی باید تلاش مضاعف کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۱۳۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بن  و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام وردنجان با امام جمعه وردنجان دیدار کردند.

حجت الاسلام علی محمدی،در این دیدار با تبریک ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با اشاره به نامگذاری سال، اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و دولت را یاری کنیم تا در سال 1401 مشکلات اقتصادی مردم برطرف و شعار سال عملیاتی و محقق شود.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: اگه تولیدات ما در کشور متکی برعلم و دانش بنیان باشد به معنای واقعی اشتغالزایی ایجاد و مشکل بیکاری جوانان مرتفع می شود و مردم از محصولات تولید داخلی استفاده بهینه می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان، با تقدیر و تجلیل از اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج در انجام کمک های مومنانه گفت: در تحقق فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی کمک‌های مومنانه تمرینی برای تقویت روحیه ایمان و ایثارگری است که به فضل خدا، سپاه و بسیج در این عرصه هم خوش درخشیدند.

حجت الاسلام علی محمدی،افزود: در رزمایش همدلی علاوه بر دست‌گیری ازنیازمندان، وظیفه نوع دوستی که دین مبین اسلام به آن تاکید فراوران دارد محقق شد،  همچنین این اقدام خدا پسندانه در تقویت روحیه ایمان و ایثارگری افراد هم بسیار موثر است.

ارسال نظرات