خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

«لیله القدر» ظرف زمانی نزول قرآن است/سنگ اندازی در مسیر رشد افراد، مانع نزول برکات الهی می شود

آیت اله عابدینی با اشاره به جایگاه و اهمیت شب قدر بیان کرد: لیله القدر ظرف زمانی نزول قرآن است. منشأ برکات خداوند است و لذا باید مراقب باشیم که دست خالی از این ماه پربرکت برنگردیم.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۵۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین شورای اداری قزوین با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه، عباس کاظمی فرماندار قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های استان قزوین در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد.

آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به برکات و فیوضات این ماه پربرکت بیان کرد: اگر کسی می خواهد خود را بشناسد و برنامه زندگی برای خود تعریف کند باید ماه مبارک رمضان را مبنا قرار دهد.

وی گفت: شب قدر اول سال و آخر سال انسانی است. در اوایل ماه رمضان آماده این سال انسانی در لیله القدر می شویم که به ما آموخته اند در لیله القدر با خدا آشتی کنیم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: در این شب ها به ارتباط با خدا و به آنچه در یکسال گذشته انجام داده ایم می اندیشیم و چشم انداز یکسال آینده خود را ترسیم می کنیم و این امر اهمیت بالایی دارد چرا که سرنوشت یکسال آینده جامعه را مدنظر داریم.

آیت اله عابدینی عنوان کرد: پیغمبر(ص) برای همه مسلمانان و حتی برای غیر مسلمانان احترام قائل بود چرا که پیامبر شریف بود و سفارش غیر مسلمانان را به مسلمانان می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: خداوند در آیات سوره نساء می فرماید وقتی نماز می خوانید از سلاح خود غافل نشوید و این جمله باید شعار مومن باشد که اگر از اسلحه خود غافل شوید دشمن خیال باطل می کند.

وی با اشاره به اهمیت مولفه امنیت افزود: امنیت از هر آسایشی در ابعاد مختلف زندگی مهمتر است. آنچنان که در سوره ابراهیم اولین خواسته حضرت ابراهیم در دعایش، امنیت بود. لذا باید هر لحظه امنیت را از خدا طلب کرد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: در حدیث آمده که اگر کسی مانع رشد شخص و مانع رشد حرفه و دانش وی شود، برکت از زندگی وی دور می شود. لذا باید مراقب اعمال خودمان باشیم تا مانع رشد و پیشرفت افراد نشویم چرا که تبعات بدی به همراه دارد.

آیت اله عابدینی با اشاره به جایگاه و اهمیت شب قدر بیان کرد: لیله القدر ظرف زمانی نزول قرآن است. منشأ برکات خداوند است و لذا باید مراقب باشیم که دست خالی از این ماه پربرکت برنگردیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار