خبرهای داغ:

محافل انس با قرآن در پایگاه های مقاومت بسیج سرخه برگزار می شود.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن همراه با بیان تفسیر آیات در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت رمضان ویژه برنامه بهار قرآن کریم همراه با محفل جزءخوانی قرآن در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار می شود.

این محفل در پایگاه حضرت معصومه (س) شهرستان در محله اسلامی آل یاسین (ع) با بیان احکام دینی، تفسیر آیات قرآن، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و قرائت دعاهای روزهای ماه رمضان همراه است.

در حاشیه برگزاری این محافل فاطمه اسیری طلبه بسیجی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انسان در سایه قرآن و عمل به آن به سعادت و کمال انسانی دست پیدا خواهد کرد و ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است که از این فیوضات بهره های لازم را ببریم.

او افزود: تفکر بسیجی باید در تمام امور طنین انداز شود چرا که این تفکر برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: برگزاری کرسی تلاوت به صورت هدفمند است و خواهران بسیجی شرکت کننده در طرح همزمان با استماع تلاوت قرآن کریم، از بیان احکام دینی، تفاسیر آیات، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و دیگر برنامه ها بهره خواهند برد.

اسیری در خاتمه گفت: ما باید این ماه سراسر نور و برکت را ارج نهاده و از آثار و برکات آن بهره لازم را ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها