امام جمعه یزد:

پلیس استان یزد تلاش کند با تیزبینی، آسایش و امنیت مردم را تامین کند

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: پلیس استان یزد تلاش کند با تیزبینی، آسایش و امنیت مردم را تامین کند.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۰۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با قدردانی از فعالیت‌های ارزنده و قابل تقدیر پلیس استان جهت کشف جرایم و حفظ و برقراری امنیت برای مردم دارالعباده یزد اظهار داشت: عید امسال شاهد تمهیدات بسیار خوب پلیس استان یزد برای تامین نظم و امنیت مردم به ویژه مسافران نوروزی بودیم، همچنین پلیس و دستگاه‌های مختلف در راستای این هدف هماهنگی خوبی داشتند.

وی افزود: استان یزد همواره مورد توجه مسافران بوده است و یکی از دلایلی که خانواده‌ها استان و شهر یزد را برای سفر انتخاب می‌کنند این است که یزد همواره استانی امن بوده و مردم یزد از نظر اخلاقی، روحی و اجتماعی جایگاه خوبی دارند و امسال حضور پلیس حس امنیت را بیش از پیش در بین گردشگران تقویت کرد.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: پلیس می‌تواند ضمن مراقبت و حفظ امنیت، با مردم و متخلفان با مدارا و ملایمت رفتار کند این گونه است که رضایت مردم جلب می‌شود این چنین روحیاتی احساس امنیت را بیشتر می‌کند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: خدمت به مردم این است که برای خدا و برای رضای خدا کار شود بهترین خدمت هم فراهم کردن آسایش مردم است، خدمت به بندگان خدا، مورد رضایت خداوند متعال هم است.

وی تاکید کرد: ملاطفت و مراقبت دو مؤلفه اصلی برای پلیس است پلیس مراقب نقشه و عوامل دشمن و حرکت‌های مخلان نظم و امنیت باشد. پلیس استان یزد تلاش کند با تیزبینی، آسایش و امنیت مردم را تامین کند.

ناصری یزدی تصریح کرد: پلیس استان یزد از هر دو مؤلفه برخوردار است که باید آن را حفظ کرده و قوی‌تر و با احساس مسئولیت بیشتر به وظایف خود عمل کرده و آثار و برکات معنوی آن را از خداوند متعال بخواهد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: خدمت به مردم پاداش بسیاری دارد، قطعا رضایتمندی خداوند متعال از کار انسان ارزشمندتر از هر پاداشی است و ثمرات این خدمات برای همه مردم ملموس شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار