خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا:

ولایتمداری، بلندترین صدای رسای نیروهای انقلابی است

حجت الاسلام پنجی، ولایتمداری را بزرگ ترین فریاد نیروهای انقلابی دانست و گفت: امروز بزرگ ترین موضوعی که باید با صدای رسا و بلند فریاد بزنیم، ولایتمداری است و بزرگ ترین فریاد نیروهای انقلاب نیز باید ولایتمداری باشد.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۱۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان، به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی انسان هاست و حرکت در مسیر بندگی است و امسال بهار طبیعت با بهار قرآن همراه شده و بهترین فرصت برای عبادت و بندگی خدا برای همه انسانها فراهم شده است. ماه رمضان، ماه دعا و مغفرت است، دعا نباید لق لق زبان آدم ها باشد، دعا گره گشاست و در این ماه بیشتر گره گشای می کند و همه باید از فضیلت این ماه مبارک بی نهایت استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: همراهی و همدلی برای انجام عمل صالح در زندگی انسان بسیار مهم است، انجام اعمال عبادی و سیاسی، اعمال نیک و صالح برای روح و روان انسان لازم است. حفظ انقلاب و دستاوردهای چهل ساله انقلاب در رأس اعمال صالح است و همه باید در این مسیر مهم و ارزشمند جهاد و تلاش کنیم.

حجت الاسلام پنجی، ولایتمداری را بزرگ ترین فریاد نیروهای انقلابی دانست و گفت: ولایت و ولایتمداری فقط گوش کردن به ندای ولایت و فرمان پذیری نیست، ولایت معنای گسترده ای دارد و ستاره دنباله داری است که علاوه بر این موضوع شامل دیگر مولفه های ولایتمداران هم می شود، امروز بزرگ ترین موضوعی که باید با صدای رسا و بلند داد بزنیم، ولایتمداری است و بزرگ ترین فریاد نیروهای انقلاب نیز باید ولایتمداری باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به مهم ترین مؤلفه پیشرفت بشر امروزی اشاره کرد و گفت: اخلاق یکی از اصول مهم همراهی و همدلی در انجام اعمال صالح هست، در مسیر سعادت یک فرد، در درجه اول رفیق خوب و همراه شرط است و در درجه دوم اخلاق مداری است، امروز مهم ترین مولفه پیشرفت بشر در جامعه و زندگی اجتماعی اخلاق است و زندگی اجتماعی بدون اخلاق معنا و مفهوم ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار