آغاز مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره امام علی(ع)» در سیستان‌و‌بلوچستان

مسئول نظارت، ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دومین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در سیستان‌و‌بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۸۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

سید جلال علوی، مسئول نظارت، ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان سیستان‌و‌بلوچستان صبح امروز،  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: با همت ستاد اقامه نماز دومین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی همزمان با ۱۴ فروردین‌ماه و اولین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: منبع مطالعاتی این مسابقه از کتاب نماز در سیره و سخن امام علی(ع) است.

سید جلال علوی ادامه داد: مخاطبین این مسابقه گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر هستند که این مسابقه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز و توسعه و ترویج فرهنگ قرائت قرآن و آشنایی عموم مردم با آثار و منابع قرآنی اجرا می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: زمان مطالعه و شرکت در آزمون از ۲۰ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت است که علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند از طریق سامانه mehr.namaz.ir برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

گفتنی است، برندگان مسابقه ۲۱ خردادماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار