فرمانده حوزه کوثر زاهدان تاکید کرد؛

ضرورت به کارگیری ظرفیت‌های موجود بسیج خواهران برای تحقق شعار سال

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر زاهدان بر هم افزایی بیشتر خواهران بسیجی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بسیج خواهران برای رونق تولید و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۴۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

زینب رضوانی فر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال ۱۴۰۱ را به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام‌گذاری و بر گشایش اقتصادی، رفع تورم و مشکلات معیشتی مردم تاکید کردند که در همین راستا خواهران بسیجی برای تحقق شعار سال همچون گذشته به وظایف خود عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بانوان بسیجی افزود: بسیجیان این حوزه در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با ایجاد کارگاه‌های کوچک علاوه بر تولید و اشتغال زایی، آموزش های کوتاه مدت و با کمترین هزینه به علاقمندان جویای کار ارائه داده اند.

رضوانی‌فر در ادامه گفت: مهمترین اقدامات انجام شده توسط حوزه کوثر در جهت تحقق شعار سال شامل ایجاد کارگاه های خیاطی، تولید محصولات غذایی، تولید محصولات ایرانی اسلامی و نان و کلوچه محلی استان می باشد که در سال جاری نیز با حجم بیشتری ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه کوثر زاهدان در پایان بر حمایت مسئولان برای ایجاد کارگاه های تولیدی و فروش محصولات آنها تاکید کرد و گفت: راه حل عبور از تحریم‌ها و حل مشکلات اقتصادی وابسته به رونق تولید ملی با استفاده از دانش روز می باشد که موجب استحکام کشور و عدم وابستگی به بیگانگان خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار