در دیدار با بسیجیان خواهر شهرستان بن بیان شد؛

انقلاب اسلامی، جوانان را زنده و ابرقدرتی را از آمریکا گرفت

امام جمعه وردنجان در دیدار با بسیجیان خواهر شهرستان بن گفت: انقلاب اسلامی با احیای دین، جوانان را زنده کرده و شاخص ‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفته است.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از بسیجیان خواهر شهرستان بن با امام جمعه وردنجان دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه وردنجان در این دیدار با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان  اظهار داشت: ما امروز بیش از همه نیاز داریم تا نسبت به ولایت ‌فقیه گیرنده‌ های خود را تقویت کنیم و تبعیت از معظم له داشته باشیم داشته باشیم.

حجت ‌الاسلام علی محمدی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، افزود: امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود، شاید شیوه و رویه جنگ عوض شود اما هیچگاه این جنگ تمام نخواهد شد و همیشه جنگ بین حق و باطل ادامه دارد.

امام جمعه وردنجان،با اشاره به اینکه، هرگز مشکلات کشور با ارتباط و کمک آمریکا و اروپا حل نخواهد شد خاطرنشان کرد: آمریکا،اروپا و دشمنانی که کمر به نابودی ما بسته‌اند،هرگز به ما کمک نخواهند کرد، باید روی پای خود بایستیم تا عزت دینی‌مان حفظ شود، تکیه بر دانش ایرانی، استقامت و عدم تمایل به کمک دشمن از جمله موضوعات بسیار مهمی است که همواره در قرآن بر آن تاکید شده و از برنامه‌های محکم قرآنی است.

حجت ‌الاسلام محمدی تصریح کرد: آمریکایی ها اذعان کرده‌ اند، انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم زده ‌است و رژیم صهیونیستی هم اعلام می ‌کند که سنگ در دست فلسطینی، با الگوگیری از ایران تبدیل به موشک شده و کاری کردند ارتش رژیم صهیونیستی که ۶ روزه بر اعراب غلبه پیدا کرد و همه را شکست ‌داد، در برابر گروه حزب الله و حماس با شکست روبه‌ رو شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت، باید در برابر دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت و اتحاد و همدلی ایستادگی و مقاومت کرد.

امام جمعه وردنجان در پایان با توصیه به استفاده از لحظات نورانی ماه مبارک رمضان،در انس باقرآن ، مناجات ، دعا و شب زنده داری، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با احیای دین، جوانان را زنده کرده و شاخص ‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار