رئیس بسیج رسانه سیستان وبلوچستان بر آموزش خبرنگار در حوزه اقتصادی تاکید کرد

یاسینی گفت: نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی جوامع بی بدیل است و فعالیت آنها تاثیر مستقیمی بر تحولات این حوزه‌ دارد.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۶۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
رئیس بسیج رسانه سیستان وبلوچستان بر آموزش خبرنگار در حوزه اقتصادی تاکید کرد

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  پوریا یاسینی در دیدار با مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اين استان به دليل استقرار در كنار آبهای آزاد بين المللی خارج از تنگه هرمز، برخورداری از هزار و ۲۰۰ كيلومتر مرز خاكی با كشور های پاكستان و افغانستان و ۳۰۰ كيلومتر مرز ساحلی در كنار دريای عمان، نزديكی با كشورهای حوزه خليج فارس و شبه قاره هند‌، معادن و.... از موقعيت جغرافيای ويژه ای در حوزه اقتصادی  برخوردار است که اگر به درستی تیین شود   شاهد توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود. 

وی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی جوامع بی بدیل است و فعالیت آنها تاثیر مستقیمی بر تحولات این حوزه‌ دارد.

رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان بر برگزاری تورهای رسانه ای در مرز به منظور انعکاس هر چه بهتر ظرفیت موجود در توسعه استان تاکید کرد. 

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از حمایت از خبرنگاران استان خبر داد و افزود: سیستان و بلوچستان با برخورداری از مزیت های فراوانی مرز، بندر اقیانویسی‌ و غیره سرشار از فرصت های ناب و بكر سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که سرمایه گذاری در این استان ضمن سود آوری برای فعالان این حوزه جهش اقتصادی این منطقه را به همراه دارد. 

مجتبی شجاعی تاکید کرد: هر جامعه ای برای توسعه به رسانه های قدرتمندی نیاز دارد که بدون جهت گیری و با نگاهی موشکافانه و دقیق اطلاعات صحیح را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و زمینه توسعه همه جانبه به ویژه اقتصادی را فراهم سازند.

گفتنی است در پایان این نشست بر انعقاد تفاهنامه مشترک به منظور توسعه روابط بسیج رسانه استان و حوره اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان تاکید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار